mariskiwi.reismee.nl

Lake Tekapo, Christchurch en Hanmer Springs

Hoi allemaal,

Woensdag 22 februari mijn laatste dag in lake Tekapo. En ik dacht te gaan zonnen????Helaas bewolkt en fris. Dan maar wat vakantieplanning doen en genieten van het uitzicht. Is me prima bevallen. Ben ook lekker bezig met iedereen bombarderen met mooie foto's uit NZ. Beetje gezonde jaloezie????. s Middags toch nog klein wandelingetje gemaakt rond het meer en kleine dorp met mooi bos eromheen. Was inmiddels hempjes weer geworden. Gezellige mooie wandeling met een stel uit Zweden. Gisteravond afscheid genomen van Anja uit zwis waar ik 5 gave trekkings mee heb gemaakt. Maar volgend jaar skieen met haar is het plan.?Mooie sterrenhemel hier, bijna net zomooi als in hot water beach in Coromandel. Volgende dag met de kiwi bus naar christchurch. Het zal mij benieuwen met de aardbevingen van2010 en 2011

Inderdaad een gehavende stad. Gister was de ceremonie van 22 feb 2011 ( 6 jaar geleden) 185 doden waarvan ruim 100 in een flat waar vooral international students woonden.

Tijdens het verkennen van de stad kwam ikaan de praat met een opbouwer vd stad. Interessant het verhaal wat hij vertelde van de aardbeving en het gevolg inde stad. Hij vond het fijn om mij alles te vertellen. Ik ook trouwens. Daarna gerelaxt in de super mooie Botanical gardens van christchurch. Met een heerlijk biertje gekregen van een toerist in de bus die bij een bierbrouwerij was geweest en dieniet meer kon nuttigen omdat hij naar huis ging. Echt pech voor mij weer????. Volgende dag vroeg op en de kiwi bus heeft me bij afslag Hanmer Springs afgezet en 2 min later een lift. Top. Half 11 inchecken bij Hostel en half uur later in de Hot en Thermal pools en Spa relaxen bij 29 graden in dit schattige skidorpje. Super relaxt. Tot 18.30 ontspannen in de spa en thermal baden. Daarna weer met nwe NZ landers mijn nwe reisplan gecreëerd. Wat ben ik super ontspannen en geniet. Morgen dikke wandeling hier tussen de bergen en wasje draaien ????

Dikke warme knuffel van mij uit hottie hottie NZ xxxx

Reacties

Reacties

Heleen

Vette pech ;-)

Gerardo 'Taco'

Hey 'badeendje'.....lekker schoon geweekt? ;-)
.....hier ook erg hottiehottie de laatste paar dagen! Besos en mucho plezieroh!! ????

Mir

Wat heb je het slecht Maris hihihi
Geniet er lekker van xx

Ria

Ik lees met veel plezier en interesse je reisverhalen. Wat maak jij een kilometers zeg met lopen ook vooral. Stoer mens dat je bent! Veel liefs????Uit Baarn

Margriet

Hoi Mariska, zo leuk om al je reisverhalen te lezen en uiteraard alle mooie foto's op fb te zien. Nog heel veel pezier. Dikke kus

Marc

Wat ben je weer heerlijk jaloers makend bezig aan de andere kant van onze aardkloot Maris, geweldig ?
En ook nog een heerlijk relex momentje, en super relex

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!