mariskiwi.reismee.nl

Nog 1 nachtje slapen

Beste meelezers,

nog 1 nachtje slapen en dan ga ik het avontuur aan. Heb er zin in. Ben benieuwd hoe goed het gaat met contact houden..is er wifi en goed bereik? Ben in ieder geval goed voorbereid. Speciaal voor mijn lieve moedertje kan ik straks bij wifiverbinding facetime en skypen. Dus dat komt goed. Alsof ik gewoon in Den Haag zit ;-).Deze site is speciaal voor het meegenieten van mijn belevenissen van mijn reis. De reacties die jullie schrijven kan ik lezen maar ik kan er niet op antwoorden. Als je toch antwoord wil of andere persoonlijke dingen wil melden mag dat op mijn Whats app.( +31 649668372) .daar kan ik makkelijk even snel op kijken bij wifiverbinding.Gezellig.

Tijd genoeg (27 uur) om tijdens de vlucht me in te lezen wat de eerste stapjes zijn.Highlight's zijn uiteraard al bekend, maar marisopavontuur betekent ook zeker juist de afwijkingen wat op mijn pad komt.In ieder geval ga ik van het Noorder-eiland naar het Zuider-eiland en dan weer terug naar boven. Ik denk dat 10 weken genoeg is om alles te kunnen zien. Nu nog de laatste kleinedingen hier op het werk afronden en dan hop naar huis om mijn tas te pakken. Morgenavond om 22.00 uur (vrijdag) zit ik in het vliegtuig en dan is het precies 12 uur later in Nieuw Zeeland dus 10.00 uur in de ochtend de volgende dag (zaterdag).

Vindt het super leuk dat jullie me willen volgen. Sterkte met de winter, hopelijk valt het mee.

Groetjes Maris

Reacties

Reacties

Margriet

Hoi Mariska, ik wil je even een hele fijne vakantie wensen. goede reis en geniet ervan!

Ria van der Hoorn

Lieve schat een heel leuke reis toegewenst! Geniet vam al het moois en pas goed op jezelf????

José Bardoel

Lieve Mariska, ik wens je een veilige reis en een mooie avontuurlijke trip door Nieuw Zeeland! XXX

Anke Smeets

1-2 huppetee... Maris gaat weer op reis! Maak er maar weer iets moois van Maris en geniet van deze bijzondere reis.

jos

Hey Maris, wens je een mooie avondtuurlijke reis.

Marcel.O

Hé Muts, maak er wat moois en geniet ervan.

Gertie

Maris heel veel plezier en ik kijk weer uit naar je verhalen over al je avonturen. Zo reizen wij een beetje met je mee xx

Jeanet

Maris super veel plezier. Ik ga genieten van al jouw verhalen. En vier carnaval voor twee, dit jaar helaas zonder jou

Inge

Slaap lekker! Ik zie je morgen!

Betty

Hoi Maris! Goeie reis vanavond en ik hou je in de gaten???? heeeeel veel plezier!

Hanneke

Goede vlucht voor straks, heel veel plezier daar en ik ga je volgen !!!

Mia

Hoi Maris, goede vlucht en een fantastisch mooie reis toegewenst.

Heleen

Heel veel plezier Maris! X

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

Els

Wauw
Leuk om je avontuur te volgen
Geniet
Gr uit t koude Brabant

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!