mariskiwi.reismee.nl

Deel 2 Franz Josef 10 febr

Vervolg voordat wifi weer uitvalt???? Donderdagmiddag al om 14.00 uur in Franz Josef aangekomen. Weer geweldig zonnetje. Terwijl het hier in dit rainforest plaatje bijna altijd regent. Dus maar gelijk wandeling naar de gletsjer maken. Lekkere wandeling vanneen dikke 3 uur naar de gletsjer. Op de terugweg begon het een beetje te regenen. Vrijdagochtend vroeg opgestaan om mijn reis schema in orde te maken. Hostels boeken en de bus ritten reserveren. Valt niet mee in het hoogseizoen alles te regelen. Spontaan rondreizen is niet mogelijk dus helaas af en toe wat aanpassen wat wel kan. Mount Cook wordt nog een uitdaging. Maar eerst nog ff genieten van de gletsjer en de bergen hier. Morgen hele dag busreis naar het meer van Wanaka. Daar blijf ik 4 dagen. Vandaag heerlijke wandeling gemaakt door het natte regenbos wat sprookjesachtig aandoet door de donker groene planten/varens en kronkelige dikke bomen. GENIETEN

Gerard

Mooi om je weer te lezen, ENJOY!

Marc

Hoi Maris ????
Wat ben je weer heerlijk bezig. Het klinkt allemaal weer super. Hoop dat je nog wel terug wil naar nederland wil. Wil graag weer ff bijbabbelen ????
Nog veel plezier daar aan de andere kant van deze aardkloot

Anna Hogervorst

Dag lieve Mariska, dank voor je verhalen. Meid wat maak je weer een prachtige reis. Fijn dat je zo boft met het weer. Het is je gegund. Mooi om te lezen dat je zoveel mensen ontmoet en contact mee hebt. Verrassend hè dat als je alleen reist dat vrij normaal is. Ik heb dat zelf ook ervaren. Maar zolang alleen weg zoals jij durf ik niet aan. Daarom geniet ik van jouw stoere verhalen. Geniet en wees voorzichtig. Goeie reis, lieve groet Anna

Gerard

Mooi verhalen Maris geniet er maar lekker van.
Tot horens