mariskiwi.reismee.nl

Wanaka

Lieve mensen,

Vandaag maandag 13 febr mijn eerste echte regen gehad. Ik was na een heerlijk ontspannen n ( heb je soms nodig na wat korte nachten) en wat busritten/overnachtingen bij het plaatselijke VVV (I site) geregeld te hebben, een keertje helemaal alleen gaan wandelen rond het super mooie meer van Wanaka. Je ziet alleen maar bergen om je heen. Positief als ik ben in mijn jurkje op pad???? Na 2,5 uur werd het wel heel donker. Enfin ik moest nog wel klein uurtje terug wandelen. Drijfnat aangekomen lekker ff chilllen en mijn post bijwerken! Gisteren met Anja super gave trip gemaakt naar Roys peak. Redelijk stijle wandeling van een dikke 4 uur( staat 5-6 uur voor) dus goed gedaan. Schitterend uitzicht. Zie voor de foto's weer op facebook. Het is hier echt super relaxt. Morgen hoop ik weer een mooie hike en dan naar , maar eerst nog volop genieten van deze omgeving.

Liefs maris


Reacties

Reacties

Karin

Wat een mooie reis maak jij. Heerlijk

Marjolein M

Super mooie en leuke reis maak je Maris!

Lucien

Hoi Mariska,

Lees met veel plezier je verslagen. Margriet heeft mij vanochtend foto's laten zien. Mooi zeg! Verder begin ik nog meer gevoel bij je reis te krijgen doordat BNN zondags altijd een kwartier lang een item heeft over NZ. En als ik het goed heb begrepen blijft dat nog even zo. Nou veel plezier verder!

Jeanet

Heerlijk Maris. Wat ben je een mooie reis aan het maken

Bety

Heerlijk om je verhalen te lezen! Dit is wat je noemt "het grote genieten"????????. Pas op jezelf en blijf Genieten!

Gerardo

Hey kanjer, heerlijk al die wandelingen en natuur! Blijf lekker genieten. Saludos y Besos Gerardo

Inge

Je bent lekker aan t hiken sis!

Marc

Klinkt weer leuk lekker bikkelen en genieten

Rene

Mooie beschrijving Mariska! Overweeg om er zelf mss ook es naar toe te gaan. Wie weet...:-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!